Ja, aan alle goede dingen komt een einde, dus ook aan de vakantie!

Heb je van je vakantie genoten? Ben je goed uitgerust?

En er weer klaar voor om aan de slag te gaan? Ik hoop van wel!

Want aan de slag betekent weer:

  • Op tijd opstaan;
  • Kinderen wakker maken en aankleden;
  • Ontbijten;
  • Werkspullen bij elkaar pakken;
  • En natuurlijk: je lunch maken met je vertrouwde boterham met kaas (of vlees).

Jammer, want de lunch kan zo veel lekkerder en gevarieerder!

Heb je al eens gedacht om een salade mee te nemen, een krachtig soepje of gezonde broodspread? Het hoeft je echt niet meer tijd te kosten dan een plak kaas of worst. Een goede voorbereiding is het halve werk!

Daarom mijn tips en tricks:

  • Houd het simpel: houd de gerechten eenvoudig en snel met bijvoorbeeld weinig ingrediĆ«nten. Maar ga ook voor maximaal 2 verschillende gerechten per week. Houd het voor jezelf behapbaar šŸ˜Š.
  • Zet de ingrediĆ«nten op je boodschappenlijstje: heb jij bedacht wat je graag wilt eten? Zorg dan ook dat je de ingrediĆ«nten in huis hebt en zet ze op je boodschappenlijstje. Veel verse producten zijn goed houdbaar in bijvoorbeeld je koelkast.
  • Maak zoveel mogelijk vooraf klaar: een mooi moment hiervoor is het weekend. Maak op zondag bijvoorbeeld je soep. Was de sla en maak alvast de dressing. Zet alles zoveel mogelijk klaar zodat je het de volgende dag alleen nog maar bij elkaar hoeft te pakken!

En dan het allerbelangrijkste: geniet van je zelfgemaakte Ć©n gezonde lunch!

Meer tips en inspiratie over gezonde voeding en gezond eten? Volg mij via social media of bel mij voor het plannen van een gratis sessie via 06 – 28 32 00 68 of info@puurmarina.nl.

Werk ze vandaag!

Liefs Marina